Sveiki atvykę į „BelleVi“ grožio paslaugų svetainę (toliau – Svetainė), kurioje teikiamos profesionalios vizažo paslaugos. Naudodamiesi mūsų paslaugomis, Jūs sutinkate su šiomis taisyklėmis ir sąlygomis (toliau – Taisyklės). Prašome atidžiai perskaityti Taisykles prieš rezervuodami laiką ar naudojantis mūsų paslaugomis.
1. BENDROSIOS NUOSTATOS
1.1. Paslaugų apimtis. „BelleVi“ teikia įvairias grožio paslaugas, įskaitant profesionalų makiažą, šukuosenų kūrimą, antakių korekciją ir dažymą, blakstienų dažymą, vyrišką grimą bei veido srities depiliaciją (toliau – Paslaugos). Kiekviena Paslauga atliekama siekiant aukštos kokybės ir estetiškų rezultatų.
1.2. Taisyklių pakeitimai. „BelleVi“ turi teisę bet kada atnaujinti ar keisti Taisykles, siekiant užtikrinti paslaugų kokybę ir atitikimą teisės aktams. Naujausią taisyklių versiją rasite Svetainėje. Taisyklės įsigalioja nuo jų paskelbimo Svetainėje dienos.
2. PASLAUGŲ REZERVACIJA IR DEPOZITAS
2.1. Rezervacijos patvirtinimas. Norėdami užsiregistruoti Paslaugoms, klientai turi pateikti užsakymą Svetainėje arba telefonu. Užsakymo patvirtinimui reikalingas patvirtinimo laiškas arba SMS žinutė su registracijos detalėmis.
2.2. Depozitas. Registruojantis tam tikroms Paslaugoms (pvz., profesionalus makiažas ar išskirtiniai grožio renginiai), gali būti taikomas depozitas. Klientas privalo atlikti išankstinį mokėjimą, kad rezervacija būtų patvirtinta.
2.3. Depozito sąlygos. Depozitas yra NEGRĄŽINAMAS. Depozitas skirtas rezervacijos garantijai ir laikomas daliniu mokėjimu už Paslaugą. Nepavykus atvykti į registruotą Paslaugą arba neatšaukus jos per numatytą laiką (žr. 3.3 punktą), depozitas nebus grąžinamas.
3. PASLAUGŲ TEIKIMO, ATŠAUKIMO IR VIZITO LAIKO KEITIMO TVARKA
3.1. Laiku atvykimas. Klientai privalo atvykti į rezervuotą Paslaugą nurodytu laiku. Pavėlavus daugiau nei 15 minučių, „BelleVi“ pasilieka teisę atšaukti Paslaugą arba sumažinti paslaugų trukmę, kad užtikrintų laiko tvarkaraščio laikymąsi. Jei paslauga atšaukiama dėl kliento pavėlavimo, depozitas nėra grąžinamas.
3.2. Paslaugų neatvykimas be depozito. Jei klientas neinformavęs neatvyksta į Paslaugą, už kurią nebuvo taikytas depozitas, sekantį kartą šiai Paslaugai bus pritaikytas papildomas 50% įkainis nuo praleistos Paslaugos kainos. Ši priemonė taikoma siekiant užtikrinti paslaugų prieinamumą kitiems klientams.
3.3. Atšaukimo ir keitimo tvarka. Jei klientas negali atvykti į užregistruotą Paslaugą, būtina apie tai pranešti mažiausiai prieš 24 valandas. Taip pat klientas turi teisę keisti vizito laiką, tačiau apie tai privalo informuoti likus ne mažiau nei 24 valandoms iki planuotos paslaugos. Atšaukus ar perkėlus rezervaciją vėliau nei 24 val. iki vizito, depozitas negrąžinamas.
4. PASLAUGŲ KAINOS IR APMOKĖJIMAS
4.1. Kainos. Visos Paslaugų kainos Svetainėje pateikiamos eurais (EUR) ir yra galutinės. Paslaugų kainos gali skirtis priklausomai nuo Paslaugos pobūdžio ir pasirinktų papildomų paslaugų.
4.2. Mokėjimo būdai. Klientai gali atsiskaityti už Paslaugas šiais būdais:
- Grynaisiais po Paslaugos suteikimo,
- Banko pavedimu iš anksto, jei pasirenkamas depozito mokėjimas.
4.3. Papildomas mokestis. Neatvykus į užsiregistruotą paslaugą, kuri nereikalavo išankstinio depozito, papildomas 50% mokestis už paslaugą bus taikomas kitam vizitui.
5. PASLAUGŲ KOKYBĖ IR ATSAKOMYBĖ
5.1. Paslaugų kokybė. „BelleVi“ siekia užtikrinti, kad visos teikiamos Paslaugos būtų aukštos kokybės ir atliekamos tik kvalifikuotų specialistų. Kiekvienas klientas bus aptarnautas naudojant profesionalias priemones ir metodus.
5.2. Kliento atsakomybė. Klientas privalo informuoti paslaugų teikėją apie galimas alergijas, odos jautrumą ar kitas specifines sveikatos būkles, kurios gali turėti įtakos Paslaugos kokybei ar saugumui.
5.3. Atsisakymas teikti paslaugą. „BelleVi“ pasilieka teisę atsisakyti teikti Paslaugą klientui, kuris elgiasi netinkamai ar kitaip trukdo teikti paslaugas saugioje ir draugiškoje aplinkoje.
6. PRIVATUMAS IR DUOMENŲ APSAUGA
6.1. Asmens duomenų rinkimas. Klientų duomenys tvarkomi vadovaujantis Lietuvos Respublikos asmens duomenų apsaugos teisės aktais. „BelleVi“ renka tik būtinus duomenis rezervacijoms ir paslaugų teikimui.
6.2. Duomenų naudojimas. Surinkta informacija naudojama tik Paslaugų vykdymo ir aptarnavimo tikslais. Be kliento sutikimo, asmens duomenys nėra perduodami tretiesiems asmenims, išskyrus tuos atvejus, kai tai būtina teikiant Paslaugas (pvz., mokėjimo ar rezervavimo sistemoms).
6.3. Privatumo politikos peržiūra. Klientas turi galimybę bet kuriuo metu peržiūrėti Privatumo politiką Svetainėje, kurioje pateikta detali informacija apie duomenų tvarkymą.
7. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
7.1. Atsisakymas. „BelleVi“ pasilieka teisę atšaukti Paslaugą arba keisti Taisykles. Naujausią taisyklių versiją klientai visada gali rasti Svetainėje.
7.2. Ginčų sprendimas. Ginčai, kylantys dėl šių Taisyklių, sprendžiami derybų būdu. Jei nepavyksta susitarti, ginčai nagrinėjami Lietuvos Respublikos teismuose pagal galiojančią teisę.